Hardy szerint normális a beázás – vajon mit gondol a szennyvízről?
Az elmúlt időszak csapadékos időjárása komoly próbatételt jelentett a repülőtér épületének is. A 2A és 2B terminálépületeket összekötő átjáró több helyen beázott. Az utasok és a dolgozók vödröket kerülgetve tudtak közlekedni. Hardy Mihály, a Budapest Airport szóvivője szerint ez egy ekkora létesítmény esetében normális.
Azonban talán még ő sem nevezné rendben lévőnek, hogy újra visszatért a fekália-lé problémája. Ismét csatornalé szivárgott az utasbiztonsági terület munkahelyei felett húzódó álmennyezetből. A probléma nem új keletű, 2012 óta elő-előfordult. Talán valamiféle tervezési hiba állhat mögötte. A LESZ azonnal értesítette a Tisztiorvosi Szolgálatot és az ügyben érintett hatóságokat a fertőzésveszélyes és gusztustalan helyzetről.
Aki itt dolgozik, persze tudna még aggasztó példákat mesélni. A bádog beszállító-épületek, várótermek körül sem megoldott a csapadék elvezetése. Nagyobb zuhék után gyakran kis híján bokáig ér a víz a betonon. Ez is az utasok élményét, a repülőtér nimbuszát rombolja – még a fapados járatokkal utazók is elvárják az európai színvonal minimumát.
A karbantartással foglalkozó AFM Kft kiszervezése előtt figyelmeztettünk rá, hogy könnyen a létesítmények állagának rovására mehet a spórolás. Akkor nem vett minket komolyan a cégvezetés. Most, amikor a pletykák szerint az AFM értékesítésére készülnek, ismét szeretnénk figyelmeztetni: a minőségre áldozni kell! Például, kellő létszámú, kellően megfizetett embert kell foglalkoztatni. Az sem árt, ha alapos helyismerettel rendelkeznek az itt dolgozók, mivel a 2/A terminál 29 éve, a 2/B pedig 14 éve épült. Reméljük, tudunk tanulni a visszatérő esetből és a megelőzésre helyezik a hangsúlyt a karbantartásnál is.